2009. szeptember 7., hétfő

1. korlevel csaladomnak


Idohianyban szenvedek... Igy bejegyzeseimet azzal a ket levellel fogom kezdeni, amit csaladomnak kuldtem, az elso heten... Ime az elso:

szerbusztok!

3 percem van, oszt mennem kell... Bocsi, ha lesznek fura dolgok a levelemben, nagyon furcsa ez a billentyuzet (fel van cserelve a z meg a y, a jeleket se talalom (., :, stb)).
Bakker, a piros lampas kozepen lakom, egy hatalmas hazban, kb 40emberrel. Jo fejek, meg minden, bar nem ritka, h vki az intelligencia szintemet a nyelvtudasommal azonositja, ami hat valljuk be: nem tul szerencses. De idovel talan javul a helyzet.
Amit eddig csinaltam: gyerekekre vigyaytam (kinyirtak, de jo volt), kapolnat takaritottam, masik kapolnat takaritottam, szereltem, hegesztettem...
Ma delutan barbakjuuu partira megyunk, a misson hauszba, ahol eredetileg lettem volna - azonban az angol nyelvtudasom nem bizonyult elegendonek ahhoz, hogy ott szolgalhassak (bar remelhetoleg idovel ezzel sem lesznek problemak).
Egy nemet onkentes lannyal vagyok, aki nagyon aranyos (-nak tunik, de sztem tenyleg az, es latszolag az angol nyelvvel kapcsolatos tudatlansagom sem fusztralja tulsagosan). Na, mennem kell, elso beszamolo a fonoknek... Ha van kedvetek , irjatok, nem leszek tole nagyon szomoru... Bar nem tom mikor tom olvasni, es mikor tok irni, mert ezen a gepen mindig kis fekete kolkok nyomjak a mariot - es irto cukik :)

Dani

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése