2009. szeptember 7., hétfő

2. korlevel

Megvolt a barbakju...

Sutott a nap, kb. haromfele megbarbakjuzott husfeleseggel (meg rak is volt, de az nem hus), sokfele salataval, ingyen sorrel, ingyen borral, ingyen uditovel... kb 60an voltunk, hajlektalanok, szocmunkasok, 8 onkentes, fejesek, es hasonlok. Kaja utan a seggunket suttetuk a tuuuuzoooo napon, jol be is utott az a ket sor, amit megittam a nagy melegben! Tenyleg fullos volt!
Na jo, valojaban csak a kaja resze... Mert a tobbit azt nem igy kepzeltem! szakado esoben es tombolo orkanban grillezni meg eppen nem grilleztem. Ezidajig... Mert most ez is megvolt. Majszolod a kis megbarbakjuzott csirkedet, meg megbarbakjuzott salatadat, mikozben fohaszkodsz az uristenhez az eltedert, meg a tobbiekeert, hogz nehogy a hurrikan valakinek a fejen torje kette a 600 eves tolgyfat, ami a fejetek felett kokadozik a tombolo viharban, mint egy anyatlan hurkapalca. De hogy biztonsagban erezd magad, a fejed felett van egy 300 ftos kinai muanyagsator, mondvan, h ezzel barmilyen idoben lehet barbakjjuzzni. Hat ezek a hollandok nem szaroznak! :)
Egyebkent tenyleg teljesen oke volt, jo volt a tarsasag, jokat dumaltunk, meg okorkodtunk, meg rettegtunk az eletunkert (es egymaseesrt), es pakoltunk ket orat a szakado esoben. Es megtanultam eletem 6., 7., es 8. holland szavat, szoval rongyolok elore a holland felsofoku nyelvvizsga fele.

Na csok mindenkinek, meg miegymas

D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése